dijous, 2 de juliol del 2009

FINAL D' UNA ETAPA

En 2003 vaig començar un temps de treball universitari encaminat a obtenir la llicenciatura en Belles Arts, aprofitant que la Facultat la posaren en Altea.

Ara he acabat amb prou bon resultat, i desde assí done les gracies atots els que m'haveu ajudat d'una o altra forma a continuar, i exprese un fort sentiment de satisfacció que vullc compartir amb tots vosaltres. Acabar una carrera universitaria en 56 anys no ha estat facil, així que una vegada vençut l'enemic o adversari, que tant me fa, i que he estat jo mateix, provaré de aplicar els coneiximents adquirits en les meues obres i aniré canviant el contingut del Blog a poc a poc.

Com sabeu este blog el vaig obrir per completar els estudis en l'asignatura de Contaminacions Artístiques i ara que he acabat, deixa de tenir sentit la seua continuïtat, al menys tal com venia fent-ho.

Tal vegada em prenga un xicotet descans, com unes vacançes i ja veurem cap a on peguem de tornada.

Gracies de nou als que haveu estat acaronant la meua ànima.

Toni Ferri